Produkty Producenci

Zmiana sposobu dostarczania korekt e-faktur

Szanowni Klienci,
Z dniem 01-07-2017 wprowadzamy zmianę sposobu dostarczania elektronicznych faktur korygujących. Zmiana ma na celu usprawnienie procesu dostarczania, pobierania i potwierdzania w/w dokumentów. Zmiana dotyczy tylko faktur korygujących, zwykłe faktury elektroniczne będą dostarczane jak do tej pory.
Od 01-07-2017 po wystawieniu każdej faktury korekty przez Multioffice Klient otrzyma e-maila z linkiem do strony skąd będzie mógł pobrać dokument faktury korekty.
Logowanie do strony będzie odbywało się poprzez podanie numeru NIP klienta, koniecznie bez kresek między cyframi. Hasło docelowe będzie ustalane samodzielnie przez klienta poprzez zmianę hasła tymczasowego przesłanego osobnym e-mailem, po pierwszym logowaniu z użyciem numeru NIP.
E-maile z linkami do pobrania elektronicznych faktur korekt mogą być przesyłane tylko na jeden adres e-mailowy (główny), wskazany przez Klienta.
W wypadku konieczności zmiany adresu e-mail do otrzymywania e-faktur korekt prosimy o zgłoszenie tego Opiekunowi wraz z podaniem nowego adresu e-mail.
W razie pytań lub trudności prosimy o kontakt ze swoim Opiekunem w Multioffice.
 

Moduł zamówień internetowych

Aby zamówić produkty z naszej oferty skorzystaj z modułu zamówień internetowych

Przesyłki kurierskie

Przesyłki kurierskie realizuje dla nas

dostawy
rzetelna firma
Rzetelna firma

Ta strona używa cookies

Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny www.multioffice.pl zostały zainstalowane pliki cookies.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
Więcej informacji w Polityce cookies